Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Schrenk Éva: Ma

2014.09.08. 08:44

szerző: I99l

Láttalak!
Újra megjelentél!
Szívemben kisütött a Nap.
Bárcsak reám lelnél!

Hol voltál eddig?
Elkerültél.
Most valódi arcod láttam!
Megszelidültél?

Elsőként mosolyogtál rám,
ahogy sohasem szoktál!
Fogadtad a mosolyomat!
Ennyire megváltoztál.

Rájöttél, hogy nem vagyok veszélyes.
Hogy nem bántani, de szeretni akarlak.
Most már hiszel nekem, úgy érzem.
Lehet ez közös életünk számára alap?

Szólj!
Szólj, ha észrevettél!
Ha most már szívesen megismernél.
Én készen állok.
Várok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr126282341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása