Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

L. Horváth Zsuzsa: Hittem...

2015.07.08. 11:14

szerző: I99l

Vágytam a jóra,
vágytam a szépre,
vágytam a szónak
szív-melegére.

Hűs ajakadnak
égő csókjára,
szívemre hulló
remény-virágra.

Hittem a szépség
bűvöletében,
feltörő vágynak
vad erejében.

Örök szerelmet
bár sose hittem,
rabbá tett mégis
vak szenvedélyem.

Csábos szavadnak
szakadó selyme
fojtón fonódott
árva szívemre.

Hiszek a Napnak
tűz-sugarában,
hajnali harmat
gyöngy-hullásában.

Nyíló virágnak
hervadásában,
szép szerelemnek
elmúlásában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr997406308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása