Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Az én babám patikus,
ellenfele bacilus,
mindenre van gyógyszere.

Ismeri a receptet,
orvosságot keverget,
van sok bevált módszere.

Kiváltom a receptet,
az van rajta, szeretlek,
csókoljál meg ezerszer!

Piros szív a pecsétem,
ha őt látom, remélem
nem forr tán a vérem fel.

Mert a szívem úgy dobog,
máris ha rá gondolok,
félek, kiugrik egyszer.

Rám mosolyog boldogan,
- nincsen ugye, megmondtam -,
szerelemnél jobb vegyszer?

Az én babám patikus,
ellenfele a vírus,
s meggyógyít ha szívem fáj.

Tiszta mint a patika
az ő bájos mosolya,
s ezer csábos csókja vár.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr557406306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása