Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Király Viktor: Rejtekhelyem

2013.02.20. 11:11

szerző: I99l

Nem szakadhat meg a szívem,
hisz emléked ott pihen.
Méltó helyen,
egyedül
s mégis velem

Bárhová is juttat sorsod,
ott leszel velem.
Két különböző ponton,
mégis egy helyen.

Te sem vagy már egyedül,
- Bár távol tőlem -
Bárhová is jutsz el
az az én történetem

Így szűnik meg tér és idő
nincs kezdetem és végzetem
ha keresnél megtalálsz
méltó helyen
hidd el
jó ott nekem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr974982996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása