Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Kis Etelka: Búcsú

2013.11.16. 16:05

szerző: I99l

Eljött a nap, amit nem vártál,
Eljött a nap, amit nem akartál.
Szívedben éltem régóta,
Szívemben őrizlek azóta!

Rám találtál a porba, mocsokba,
Magadhoz emeltél, hálás vagyok azóta.
Kagylóként öleltél, óvtál,
Szép lelkeddel megtisztítottál.

Már nem emlékszem az első szóra,
Már nem emlékszem az első csókra.
Halványabb a sok szép emlék,            
Halványabb a régi fénykép.                                      

Nem tudtam, milyen gyönyörű is élni.
De megtanítottál beszélni, járni, hinni.
Te tanítottál szeretni, élni, bízni.
Már tudom milyen szeretni, és szeretve lenni.

Szerettél, mint eddig soha senki,
Velem voltál mikor más senki.
Velem voltál, és szerettél,
Annyira, hogy elengedtél.

Kisétáltál a szívemből
Kisétáltál az életemből
Visszanézek, hátha látlak.
Most elindulok, engem várnak.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr35636967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viski Beáta 2014.02.03. 09:43:47

ennyi volt nincs tovább

Viski Beáta 2014.02.03. 09:44:25

ennyi volt nincs tovább szép volt de vége
süti beállítások módosítása