Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Kulcsár Máté: Évszakok (2)

2017.04.19. 16:08

szerző: I99l

A nyári estét szeretem.
Ciripelnek tücskök, ugatnak a kutyák.
A liget szerelmesekkel van tele,
s az ember csókra vár.

Az őszi estét szeretem.
A hulló falevelektől vörös az alkony.
A hideg szélben ölelkeznek párok,
és az esőben is random.

A téli estét szeretem.
A kutyák szája kussol.
Fagytól menekül a szív,
s a meleg szobákban kuksol.

A tavaszi estét szeretem.
Vizet áraszt a szerelem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr9712437679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása