Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Szerelmes vers író program

2014.02.06. 10:47

szerző: I99l

Szeretnél személyre szabott szerelmes verset küldeni a kedvesednek, de nem tudsz verset írni? A Poet.hu ma publikált versíró programjával ezt most könnyedén megteheted. :) Csak írd be a kedvesed nevét, és máris megkapod a személyes versedet.

A mi blogunk a következő verset kapta:

Szél vagy, és én búzaszál,
Ezüst lelkünk összezár,
Rajongó vagyok, s te sztár,
Elkapott az illatár,
Ló vagy, és én kis szamár,
Emlékemben újrajár,
Mi vagyunk a nyírfapár,
Bólogatni kéne már,
Légy gólya, s én gólyabál,
Orrom téged inhalál,
Golyó vagyok, s te a tár.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr225801323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaba Mihály 2014.02.28. 16:35:02

Vallomás!

Idönként fázom ,gyakran van melegem,
Az órát nézem bambán , és mereven.
Én képzelem csak ?vagy megállt az idő ?
Kora reggel van ? vagy már este késő ?

Összefolyt idöbe belegabalyodok,
Napok óta már étvágytalan vagyok .
Nem érdekel semmi ,csak arcodat látom ,
Hogy újra láthassam ,mindig erre vágyom.
Simogatni hajad ,nézni a szemedet
Gyengéden ölelni, megfogni kezedet.
Örökkön-örökké tartson a pillanat ,
Nem gondolni másra egész idő alatt.

Még el sem váltunk ,máris fáj hiányod,
Ha szemembe nézel biztos te is látod .
Maradj mellettem, el ne hagyj soha
Nélküled az élet gonosz ,és mostoha.
Te vagy a holdfény a borús estéken
Akard te is nagyon ,hogy mindig igy legyen !

Csaba Mihály 2014.02.28. 16:38:25

Várakozás
Pár napja még fogtam a kezed,
Hallottam hangod, beszéltem veled.
Búcsúztunk hosszan, elmégy néhány napra,
De hogy íly hosszú lesz, ki gondolta volna¬¬.

Azóta csak várok, nem találom helyem.
Mi történt velem? Drága jó Istenem!
Elvitted a fényt is, szürke lett minden.
Nappal napfény, este csillag nincsen.

Folytogatja torkom a levegő hiánya,
Nagyokat sóhajtok, s fulladok, hiába.
Szólnak hozzám, nézek, a szavakat sem értem,
Múlnak a napok, de én ezt se érzem.

Mint száradó virág esőcseppre várva,
Úgy várlak Téged, Te édes, Te drága.
Minden pillanatban az ébredést várom,
Arra gondolok, ez csak rossz álom.
Gyötrelmet okoz e néhány nap nekem.
Mikor leszel már újra itt velem?

Akkor majd lesz fény, napsugár, csillagok,
Ha édes mosolyod újra rám ragyog.
Búskomor kedvem akkor foszlik köddé,
S nem engedlek el, soha_soha többé.

szerző neve : Földvári Violetta

Csaba Mihály 2014.02.28. 16:40:03

Hallgass meg… kérlek!
Sokat gondoltam az elmúlt napokban,
Még mindig feldúlva, mégis higgadtan.
Szükség volt időre, hogy világosan lássam,
A hibák ellenére csak Te vagy a társam
Türelmetlen voltam, robbanásra készen,
Az okokat tudod, s megértesz, remélem.
Magamba nézve látom hibáimat,
S keresem a választ: miért, ki miatt?
Oly szépen indult, nem lehet még vége,
Hidd el, akarom, hogy tenni tudjak érte.
Megbántam ezerszer, hogy hirtelen voltam,
Nem csak úgy mondom, de nagyon komolyan.
Csak mi ketten mindig, ez volna a vágyam.
Tudat alatt mindig, csakis Terád vártam.
Felejtsük a rosszat, nézzünk csak előre,
Álmodjunk szépet a tervezett jövőre.
Fájdalmat okoztam? Kérem bocsánatod.
Változni fogok, ígérem, meglátod.
Próba volt ez nekünk. A szeretet próbája.
S ha igazán szerettünk, az idő kiállja.
Ne engedj gyötrődni, hosszúak a napok,
Ha távol Tőled, s bűntudattal vagyok.
Igazán sajnálom, ha fájdalmat okoztam,
Bocsánatodért csak e pár sort hoztam.
Ígérni nem tudok, nem akarok sokat.
De lelkem leteszem, rád bízva sorsomat.

szerző neve : Földvári Violetta
süti beállítások módosítása