Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Herczeg Réka: Buborék

2013.12.21. 06:11

szerző: I99l

Fuldokló buborék vagyok, mely ott lebeg benned,
Körülveszel, mint egy végtelen tenger, s csak létezem.
Nem látok, nem hallok, de mégis tudom, hogy fuldoklom.
Szüntelen várom, hogy itt legyél, hogy lássalak, érezzelek,
De addig csak lebegek üresen, némán, s tétován,
Vágyakozva, számolva a perceket,
Míg értem jössz, s én, bárhova, de Veled mehetek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr215636982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása