Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Mészáros Wanda: Te vagy a világom

2013.06.09. 09:34

szerző: I99l

Pici szívem legnagyobb álma,
Hogy te vagy megint életem párja!
Számomra ez már csak álom,
De mióta elmentél én csak erre vágyom!
Nem kell nekem már soha senki más!
Nélküled nem világ a világ!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr845352100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása