Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Ha rám nézel, elfordítom fejem
vagy lehunyom szemem
Ha rád nézek, haragszom
mert te is ugyanezt teszed
Őrült szenvedély, őrült szerelem
Oly nagyon kellesz, kellesz nekem

Szívem a kezemben, kezem a kezedben
Szíved a kezedben. Add most át nekem! -
Dobogjon most itt az enyém helyében
Dobogjon enyém a tiéd helyében

És rád nézek, lehunyod szemed
Megérintem arcod, simogat kezem
És rám nézel, nem fordulok el
Elpirul az arcom, de simogat kezed

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr234952769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása