Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Kassai Csilla: A Hegy tetején...

2013.01.10. 11:00

szerző: I99l

A Föld felett s az Ég alatt
Álltunk Ketten hűs Lomb alatt.
Az Égen a Felhők, mint
Angyali szárnyak  egymást követté ...
Eggyéolvasztva az Eget és a Tájat...
Néztük a csodás Panorámát,
Ahogy a Föld az Égnek óvta álmát...
Mert MINDEN álomszerű
Ragyogásban élt.
S ahogy a Nap hanyatlott
És búcsúzva a Földre nézett,
Betöltötte Valóját a Végzet
A Hegy tetején! ...
 Te és Én...  az Ég és a Fény...
Végül a Nap vörös izzó Korongja
Megigézve bearanyozta
Az Ember szürke Létét,
S langyos érintése egy Pillanatra
Felolvasztva a jeges Űrt...
...Taszította a Világot Karomba!
Mikor a Táj felébredt a Fényből,
S a Meleget elfújta magáról,
Az Est levetette a kendőt Szeméről,
S a Csillagok mosolya kacsintva táncolt...
Én még sosem láttam ilyen Szépet!
Ez TÖBB, mint amit Földi
Lény remélhet!
Mert mire is vágyhat egy Ember,
Minthogy BOLDOG legyen...
Oldalán SZERETETBEN kedvesem?...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr865003557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása