Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Gajdó Zoltán: Tudnálak szeretni

2012.12.05. 09:57

szerző: I99l

Tudnálak szeretni,
Ha engednéd nekem,
S örülnék mindennap,
Mert szeretnék veled lenni
És repes a szívem.
Mikor téged látlak.

Jó lenne reggel
Minden egyes nap
Az ágyamból kikelvén
Látni sziluetted,
A takaró alatt -
Mikor felkelnék.

…Te várnál engem otthon
Ez az a gondolat,
Mi kellemes érzéssel tölt el.
Bár nincsen semmi biztos,
De ez a dallam
A szívemből még mindig nem múlt el.

Mindent adnék neked,
Csak arra az egyre figyelj,
Hogy amit nem önként adok,
Azt sose vedd már el,
Mert az a terület
Lezárt mindenkinek. Az már én vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr204952732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása