Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Saját vers írása

2017.05.22. 19:23

szerző: I99l

Ha nem más versét szeretnéd a szerelmednek odaadni, hanem te magad írnál neki verset, a neten sok hasznos információt és alkalmazást találsz hozzá. Van Versszerkesztő program, ami mutatja a szótagszámokat miközben írsz, van olyan oldal, ami versírás trükköket gyűjt, segíthet a Rímszótár és az Ellentét szótár is. Ha még kezdő vagy, érdemes lehet rövid művekkel próbálkozni. Ha eleinte nem vagy sikeres, ne add fel, gyakorlás kérdése, és bárki tud jó verseket írni. :) Ha te is írtál, küldd el kommentben! :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr5612532963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilárd Incze 2020.02.11. 20:36:22

A fenyőfa

Az erdő a lakhelyem,
Szép, zöld a ruhám nekem.

A fenyőfák közt élek,
Karácsonyra csak azt kérem:

Engem válasszon egy ember,
Aki nem rossz, hanem kedves.

Vigyen egy meleg szobába,
De nem baj, ha nem is pont ma.

Egyszer csak megtörtént,
Jött az erdei út mentén.

Eljött értem valaki,
Aki a karácsonyt szereti.

Kivitt engem az erdőből,
A hideg, sötét sűrűből.

Egyszer csak elértük a célt,
Egy nagy ház volt ott épp.

Bevitt a nagyszobába,
Lerakott a nagyágyra.

Nemsokára visszajött,
Valaminek nagyon örült.

Tán` nekem örült ez az ember,
Aki éppen díszíteni akar engem?

Rám rakott sok gömböt, gyertyát,
Nagyon szép leszek, meglásd.

De a végén kiderült,
Én vagyok az, aminek örült.

Karácsonyfa lettem végre,
Amire vágytam már régen.

Sok ajándék volt alattam,
Amikért a gyerekek jöttek sorban.

Hajas baba, rendőrkocsi,
Pöttyös labda, barna maci.

Beteljesült minden álmom,
De az is lehet, hogy csak álom,

Azt kívánom minden fenyőnek,
Teljesüljön, mit ők szeretnének.
süti beállítások módosítása