Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Török Stenczer Enikő: Akarom

2014.10.06. 19:16

szerző: I99l

Csodás, ahogy bízol bennem,
Megérinted így a lelkem.
Ahogy akarsz, ahogy vágysz rám,
Ahogy simítod a párnám.

Lásd, szebb leszek óhajodtól,
Rezgek minden sóhajodtól.
Jó nekem, ha szeretsz engem,
Megszépíted minden percem.

Akarom, hogy mindig akarj,
Hogy melengess, hogy betakarj.
Akarom, hogy szeress engem,
Tisztán, szépen... égj el bennem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr886282358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása