Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Mikor megláttalak, csak nyelni tudtam,
Mert szavak nem voltak, amiket kimondhattam.
Egy káprázat, vagy valami csoda,
Ilyen szép lányt, még nem láttam soha.

Álomban láttalak már, de tévedtem,
Hogy ilyen csoda létezik az életben.
Hogy olykor mikor összefutok veled,
Csillogni látom édes két szemed!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr955952724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása