Szerelmes versek

A versek szabadon felhasználható forrásból származnak. Nagy részüket a Poet.hu oldalról szedtem, onnan gyűjtöttem ki a kedvenceimet, illetve más oldalakról is másolva lett pár mű.

Kovács Gabriella: Álmomban

2013.05.02. 12:24

szerző: I99l

Álmomban egy új világban jártam
Ott egy szerető családot,
és boldogságot találtam!
Gondok nélkül telt  minden percem,
amire vágytam, könnyen elértem...
Nem volt fájdalom, szenvedés,
csak a jóság és vidám nevetés
Álmomban egy szebb világban  jártam!
Felébredtem, és visszavágytam...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepszerelmesversek.blog.hu/api/trackback/id/tr45249290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Namely 2013.06.05. 14:10:05

Amikor híre ment, hogy Palvin Barbi szingli lett, akkor aznap éjjel vele álmodtam. Jó álom volt. Nem mondhatnám, hogy családot alapítottunk, de rajta voltunk a gyerek készítésén, az biztos....
süti beállítások módosítása